INSTRUKCIJA KAIP UŽSISAKYTI PREKES:
1. Peržiūrėkite prekes ir susiraskite patinkančią krosnelę ar židinio ugniakurą.
2. Pasirinkę patinkančią prekę spauskite langelį „Į krepšelį”. Jei pasirenkate prekę, kuriai yra nurodomos spalvos, tuomet pasirinkite tos prekės Jums tinkamą spalvą. Jeigu abejojate dėl spalvos aplankykite puslapį „Spalvų pavyzdžiai”Galutinę spalvą pasirinksite gyvai pamatę mūsų salone ir sudarę pirkimo pardavimo sutartį.
Išrinkę norimą spalvą spauskite mygtuką Į krepšelį.
Ekrane pasirodys Jūsų krepšelis, kuriame matysite Jūsų pasirinktą prekę, jos spalvą, kiekį, kainą.
Toliau galite tęsti apsipirkimą, pridėti į pirkinių krepšelį daugiau prekių. Jūsų pirkinių krepšelyje Jūs matysite visas pasirinktas prekes, kiekius ir jų bendrą kainą. Visos kainos nurodomos su 21% pridėtinės vertės mokesčiu (PVM).
3. Kai pasirinkote visas norimas prekes, paspauskite mygtuką „Rodyti Krepšelį„. Čia atsivers langelis, kuriame matysite visas savo pasirinktas prekes, ir kuriame galite keisti prekių kiekį, ar atsisakyti prekės, jei persigalvojote.Toliau galite tęsti pirkimą nuspausdami mygtuką „Užsakyti„.
4. Perkant pirmą kartą reikės užpildyti informaciją, įrašyti savo duomenys, kad žinotume kur ir kam reikia pristatyti pirkinį. Jei Jūs norite prekes gauti kitu adresu nei nurodėte adresą sąskaitoms, langelyje „Pristatymo adresas” nurodykite kitą adresą. Pašto kodą rasite čia. Užpildę Pristatymo adresą spauskite mygtuką „Kitas”.
5. Čia Jūs galėsite pasirinkti vežėją. Rinkdamiesi matysite vežėjo kainą su PVM, kuri bus įtraukta į Jūsų sąskaitą kitame žingsnyje. Pasirinkite vežėją ir spauskite mygtuką „Kitas”.
6. Pereisite į kitą langelį. Šiame lange pasirinkite apmokėjimo būdą. Ir vėl spauskite mygtuką „Kitas”.
7. Na štai ir viskas! Jums belieka peržiūrėti Jūsų užsakymą, ir jei nebenorite nieko koreguoti, spauskite „Patvirtinti užsakymą”.
Tačiau jei vis tik net ir paskutiniame žingsnyje persigalvojote, ir nutarėte kažkuriame užsakymo punkte padaryti pakeitimus, Jus tai galite kol užsakymo nepatvirtinote. Tiesiog pasirinkite iš esančių viršuje žingsnių į kurį norite grįžti ir paspaudę šio žingsnio nuorodą drąsiai grįžkite atgal. Pakeitę tam tikrus duomenis ir vėl keliaukite tais pačiais žingsniais iki Užsakymo patvirtinimo.
Visada padėsime paskambinus mums telefonu ar el. paštu:
Mob.:8 69880655
info@krosneles.lt
Pardavėjas :
UAB „KROSNYS IR KROSNELĖS”
Įmonės kodas: 159910924
PVM mokėtojo kodas: LT 599109219
a/s LT 367044060003103741
AB „Vilniaus Bankas” b/k 70440
Adresas:P.Lukšio g. 32
LT – 08222 VILNIUS
Tel.:8 – 5 274 7009
Mob.:8 69880655
El. Paštas: info@krosneles.lt
www.krosneles.lt
Direktorė Rūta Jasutienė
PREKIŲ PRISTATYMAS PIRKĖJUI PERKANT INTERNETU :
Perkant internetu prekių pristatymas yra mokamas visoje Lietuvoje, o kaina priklauso nuo gaminio svorio. Atvežimo kaina bus priskaičiuota prie bendros gaminio kainos. Prekių pristatymas reiškia, kad jos yra atvežamos nurodytu pirkėjo- gavėjo adresu ir perduodamos pirkėjo- gavėjo dispozicijai sutartoje vietoje, patogiai privažiuojamoje dalyje. Toliau visas kitas išlaidas, susijusias su sunkaus gaminio transportavimu iki pastato arba patalpų ir visas užnešimo paslaugas, apmoka pats pirkėjas- gavėjas.
PERKIŲ PRISTATYMAS PIRKĖJUI PERKANT IŠ SALONO-PARDUOTUVĖS :
Perkant iš salono- parduotuvės prekių pristatymas yra mokamas visoje Lietuvoje ir kainuos priklausomai nuo sunkaus gaminio svorio, nes lengvus gaminius pirkėjas gali išsivešti savo transportu. Rekomenduosime Jums patikimus vežėjus, kurie teikia ir krovikų paslaugas.
1. Kai prekė yra mūsų sandėlyje:
Siuntų pristatymas Lietuvoje su gerai žinoma ir patikima logistikos bendrove „DPD Lietuva”.
Kasdien Lietuvoje jie veža krovinius ir 99.11% visų siuntų įteikia jau kitą darbo dieną, t.y. greičiau nei per 24 val.nuo krovinio paėmimo iš mūsų sandėlio Vilniuje.
Modernus ir išvystytas terminalų tinklas leidžia užtikrinti greitą Jūsų prekių pristatymą pagrindiniuose Lietuvos miestuose iki pietų (dažniausiai iki 12 val.).
Platus pristatymo tinklas. Nesvarbu, kuriame mieste, kaime ar vienkiemyje yra mūsų klientas – ” DPD Lietuva” tankus ir lankstus pristatymo tinklas užtikrina, kad Jūs gausite savo siuntą laiku.
2. Kai prekę reikia užsakinėti:
Prekių užsakymo terminas priklauso nuo gamintojų paskirtų terminų, kurie gali užtrukti nuo 2 iki 8 savaitčių.
Prieš užsakant prekę reikalinga sudaryti sutartį ir pervesti avansą.
Gavus prekę visada Jums pranešime ir į Jūsų namus pristatys logistikos bendrovė „DPD Lietuva”.
PREKIŲ GRĄŽINIMAS:
1. Kokybišką prekę Jūs galite grąžinti ne vėliau kaip per 2 savaites nuo gavimo dienos į artimiausią mūsų saloną. Su transportavimu susijusias išlaidas apmokėsite Jūs- pirkėjas.
2. Nekokybišką prekę, jeigu taip atsitiktų, galėsime kuo skubiau užsakyti ir apkeisti, o su transportavimu visas susijusias išlaidas apmokėsime mes- pardavėjas.
1. Mūsų įmonė rekomenduos Jums meistrus, kurie turi gamintojų sertifikatus, nes kiekvienas gaminys turi būti teisingai ir kokybiškai instaliuotas tik profesionalaus specialisto.
2. Mūsų meistrai gali suteikti Jums visą techninę informaciją Jūsų namuose, įvertinti kamino galimybes, erdvę, kurioje Jūs nusprendėte įsirengti židinį arba pajungti krosnelę, sudaryti montavimo arba pajungimo darbų sąmatą, kartu aptarti visą Jūsų išsirinkto židinio ar krosnelės pajungimo darbų seką, todėl prieš pat nusiperkant gaminį, mes rekomenduojame meistrų pirmines konsultacijas Jūsų namuose.
3. Paskui meistrai gali Jums sukomplektuoti visus reikalingus pajungimo aksesuarus, priedus ir montavimo medžiagas.
4. Visą tolimesnį techninį servisą arba gaminių garantinę priežiūrą Jums teiktų tik mūsų įmonės patikimi specialistai.
5. Į visus Jūsų klausimus mes galime atsakyti mūsų informacijos telefonu 8 6988 0655
PRAŠYMAS AR SKUNDAS DĖL ĮSIGYTOS PREKĖS:
Prašymą ar skundą dėl mūsų interneto parduotuvėje įsigytos prekės galite pateikti Valstybinei Vartotojų Teisių Apsaugos Tarnybai tel.:8 5 262 6751, el.paštu: tarnyba@vvtat.lt, svetainė: www.vvtat.lt ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje:
http://ec.europa.eu/odr/
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=LT